مدیا رئیس­‌دانا

[row style=”collapse” col_bg=”#f9f3ee” v_align=”equal”]

[col span=”3″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”7841″]

[/col]
[col span=”8″ span__sm=”12″ padding=”40px 30px 0px 30px”]

 

مدیا رئیس­‌دانا کارشناس ارشد روانشناسی و درمانگر تحلیلی در تهران است، و حوزه‌­های تخصصی او نوجوانان، بزرگسالان و زوج‌ها می­‌باشد.

خانم رئیس­‌دانا در حال حاضر کاندیدای دوره جامع روان­درمانی تحلیلی درانستیتوی هم‌­آوا است و علاوه بر روانکاوی کلاسیک، گذراندن دوره‌­های تخصصی مکاتب معاصر از جمله روابط ابژه، سلف سایکلوجی و رویکرد بین‌­فردی را در کارنامه خود دارد.

برخی از حوزه­‌های علاقه­‌مندی خانم رئیس‌­دانا عبارتند از: ترومای کودکی و بزرگسالی، اختلالات روان‌تنی، روانشناسی ورزشی، اعتیاد. در همین راستا او در دوره‌­های «مبانی اعتیاد» و دوره «جامع مداخلات روانشناختی و روان­درمانی در اعتیاد» زیر نظر دکتر آذرخش مکری شرکت کرده است.

به­علاوه، او در طول دوره تحصیلات اکادمیک خود به طور حرفه‌­ای در زمینه­‌های مختلف ورزشی نیز  فعالیت داشته است و دوره آناتومی ورزشی و مربی­گری «درجه ۲ و ۳ بین­‌المللی اسکیت روی یخ» را تحت نظر مربی اسپانیایی «الیزابت مارتین مورا» و فدراسیون اسکیت ایران گذرانده است و به عنوان عضو اصلی در اولین تیم مربی بانوان ایران با فدراسیون اسکیت همکاری خود را شروع کرده و تجربه سالها آموزش تخصصی این رشته جدید التأسیس را در  رده سنی نوجوانان دارد. علاوه بر این، شرکت در همایش ملی «خدمات روانشناختی ویژه ورزشکاران حرفه­ای» را در اکادمی ملی المپیک و گذراندن کارگاه «کاربرد روانشناسی ورزشی در ورزش­های تیمی» را درکارنامه خود دارد.

خانم رئیس­‌دانا به­ واسطه تجربه ورزشی خود در سالهای اخیر و تلفیق آن با دانش روانکاوی، پژوهشی در این زمینه انجام داده است که به زودی در قالب مقاله و با عنوان «اهمیت تاب­‌آوری بر پیشگیری از آسیب­دیدگی در دوندگان استقامت» منتشر خواهد شد.

خانم رئیس‌دانا همچنین همکاری با نشر چشمه را در کارنامه فرهنگی خود دارد که به همراه چند تن از دوندگان دیگر، کتاب صوتی «وقتی از دو حرف میزنم، از چه حرف میزنم» اثر هاروکی موراکامی را تهیه کرده‌­اند.

 

 

[/col]

 

[/row]