فراخوان پذیرش دانشجو در دورهٔ جامع رواندرمانی تحلیلی

 

[page_header show_title=”0″ bg_color=”#b80404″]

[title style=”center” text=”توضیحات کارگاه” size=”120″]

[row]

[col span__sm=”12″ divider=”true” align=”left” depth=”3″ depth_hover=”3″]

 

⚜️فراخوان پذیرش دانشجو در دورهٔ جامع رواندرمانی تحلیلی⚜️

?مرکز روانشناسی هم‌آوا زیر نظر و با همکاری اساتید مطرح بین ‌المللی در حوزهٔ روانکاوی، دوره‌ای مبتنی بر آموزش سه وجهی درمان تحلیلی (نظریه، درمان شخصی و درمانگری تحت نظارت) طراحی کرده است. این دوره که امسال برای پنجمین سال متوالی اجرا می‌شود، از نظر استاندارد حرفه‌ای و کیفیت آموزش مورد توجه برخی مجامع بین‌المللی قرار گرفته است.

?واحدهای درسی دوره جامع رواندرمانی تحلیلی در هم‌آوا، شامل واحدهای اصلی و واحدهای مکمل می ‌باشند. واحدهای اصلی متمرکز بر مفاهیم بنیادین درمان تحلیلی، نظریه فروید، روابط ابژه بریتانیا و امریکا، نظریه وینیکات، روانشناسی خود و دروس جداگانه‌ای برای فرآیندهای تکنیکی و مداخله‌ای؛ و دروس مکمل شامل نظریه لکان، نظریه های روانکاوی جنسیت، جامعه و فرهنگ هستند.

?اعضای هیئت علمی هم‌آوا در تلاش هستند تا ضمن ارائه دروس ضروری، هرچه بیشتر به نیازهای علمی دانشجویان پاسخ دهند. در همین راستا با دعوت از یک استاد متخصص در آموزش زبان انگلیسی، این امکان را فراهم کرده اند تا کسانی که به تقویت زبان انگلیسی نیاز دارند، بتوانند در همین مرکز در کلاس‌های زبان تخصصی شرکت کنند.

?انسجام دروس و پیوستگی در ترتیب ارائه، پوشش مکاتب مطرح و عمده در درمان تحلیلی، برگزاری جلسات منظم کیس کنفرانس، استفاده از اساتید برجسته و‌ مهمتر از همه «شوق و تعهد» ما به آموزش درمانگران تحلیلی از جمله مشخصات دوره جامع رواندرمانی تحلیلی است.

?از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود برای ثبت‌نام با مركز خدمات روانشناختى هم‌آوا تماس بگیرند.

☎️ شماره تماس مرکز :
۰۹۱۰۹۰۶۶۳۰۹
(ساعت ۹ الی ۱۷)

 

[/col]

[/row]