دوره آموزش مقدماتي زوج درماني

[page_header show_title=”0″ bg_color=”#b80404″]

[title style=”center” text=”توضیحات کارگاه” size=”120″]

[row]

[col span__sm=”12″ divider=”true” align=”left” depth=”3″ depth_hover=”3″]

? زمان: چهارشنبه‌‌ها یک هفته درمیان

شروع از 25 دی 1398 (8 جلسه)

? ساعت 10 الی 11:15

مدرس: سبا مقدم

ظرفیت: 15 نفر

 

داشتن رابطه با كيفيت روز به روز به پديده‌اي پيچيده تر تبديل ميشود و به همين نسبت هم تقاضا براي زوج درماني از درمان فردي نيز پيشي گرفته و تبديل به يك مسئله و مشكل اجتماعي شده است.

اين در حالي است كه مطالعات نشان مي‌دهند كه تعداد اندكي از درمانگراني كه در اين حوزه كار مي‌كنند، آموزش تخصصي مكفي در اين زمينه به خصوص ديده‌اند. به عبارتي ديگر، اغلب با درمانگران فردي روبرو هستيم كه بنا بر تقاضا، روي به اين حيطه آورده و با تكيه بر دانش و تجربه خود، مسير درماني با زوج ها را هم پيش مي‌برند كه در اين بين بعضي موفق و بعضي طبعاً ناموفق و يا بي نتيجه خواهند بود.

به همين جهت موسسه هم‌آوا بنا دارد سلسه دوره هايي برگزار كند و در اين حوزه آموزشهاي تخصصي به علاقه مندان زوج درماني ارائه كند.

اين دوره ۸ جلسه ي ٧٥ دقيقه‌اي خواهد بود و در آن  به اين موضوع خواهيم پرداخت كه چه چيزي رابطه را پرچالش و دردسرساز مي‌كند، به فرايندهاي ارتباطي و چرخه‌هاي معيوب تكراري در روابط مي‌پردازيم، از ترس‌ها، اشتياق‌ها و مسائل پنهان در ناخودآگاه زوج كه به اين چرخه‌ها دامن مي‌زنند صحبت خواهيم كرد، بر انتقال و انتقال متقابل تمركز خواهيم داشت، مهارت‌هاي گفتگو، تنظيم هيجاني، حل مسئله و نحوه تشويق تجارب مثبت در زوج‌ها از جمله مسائل رفتاري مهمي هستند كه در اين دوره پوشش خواهيم داد.

مخاطبان:

    1. دانشجویان/فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی.
    2. رواندرمانگرانی که شروع به کار بالینی با زوج‌ها کرده‌اند.
    3. رواندرمانگرانی که علاقه‌مند به کار در حیطۀ زوج درمانی هستند.

 

[/col]

[/row]