دوره آموزش مقدماتي زوج درماني

[page_header show_title=”0″ bg_color=”#b80404″]

[title style=”center” text=”توضیحات کارگاه” size=”120″]

[row]

[col span__sm=”12″ divider=”true” align=”left” depth=”3″ depth_hover=”3″]

 

? زمان: چهارشنبه‌‌ها یک هفته درمیان (به صورت آنلاین)

شروع از 11 تیر 1399 (8 جلسه)

? ساعت 8:30 الی 9:45

مدرس: سبا مقدم

ظرفیت: 15 نفر

 

 پيرو درخواست‌ متقاضیان، این دوره برای بار دوم برگزار مى‌شود.

▫️داشتن رابطهٔ با كيفيت روز به روز به پديده‌ای پيچيده‌تر تبديل می‌شود و به همين نسبت هم تقاضا برای زوج‌درمانی افزایش یافته است. در دنیای امروز، مشکلات رابطه تبديل به يك مسئله و مشكل اجتماعی شده است.

▫️اين در حالی است كه تعداد اندكی از درمانگرانی كه در اين حوزه كار می‌کنند، اموزش تخصصی کافی داشته‌اند. به عبارت ديگر، اغلب با درمانگران فردی روبه‌رو هستيم كه بنا بر تقاضا، به اين حيطه روی‌آورده و با تكيه بر دانش و تجربهٔ خود در درمان فردی، مسير درمانی با زوج‌ها را هم پيش می‌برند؛ در اين بين بعضی موفق و بعضی طبعاً ناموفق و يا بی‌نتيجه خواهند بود.

▫️به همين جهت موسسه هم‌آوا بنا دارد سلسه دوره‌هايی برگزار كرده و در اين حوزه آموزش‌های تخصصی به علاقه‌مندان زوج‌درماني ارائه كند.

▫️اين دوره ۸ جلسهٔ ٧٥ دقيقه‌ای خواهد بود. به اين موضوع خواهيم پرداخت كه چه چيزی رابطه را پرچالش و دردسرساز می‌کند، به فرايندهای ارتباطی و چرخه‌های معيوب تكراری در روابط می‌پردازيم، از ترس‌ها، اشتياق‌ها و مسائل پنهان در ناخودآگاه زوج كه به اين چرخه‌ها دامن می‌زنند صحبت خواهيم كرد، بر انتقال و انتقال متقابل تمركز خواهيم داشت، مهارت‌های گفتگو، تنظيم هيجاني، حل مسئله و نحوهٔ تشويق تجارب مثبت در زوج ها از جمله مسائل رفتاری مهمي هستند كه در اين دوره پوشش خواهيم داد.

▪️مخاطبان:
۱. دانشجویان/فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی.
۲. رواندرمانگرانی که شروع به کار بالینی با زوج‌ها کرده اند.
۳. رواندرمانگرانی که علاقه‌مند به کار در حیطۀ زوج درمانی هستند.

 

[/col]

[/row]